piątek, 13 maja 2016

Browarowa paczka :D

    Witam Kochani! Mówiłam, że maju się pojawię, ale nie sądziłam, że  z postem inny niż zamierzony. Dziś nieco inaczej. Bez przemyśleń, bez mądrości i filozofii. Dziś o paczce niespodziance jaka do mnie dziś dotarła. Paczka dość spora, ze Szczecina. Zdziwiłam się, bo przecież nic nie zamawiałam, ale zaraz wszystko okazało się jasne :)
    Paczucha z 4 smakami piwa, w niesamowicie pomysłowych etykietach. Prosto z Browaru Gryfus https://www.facebook.com/BrowarGryfus/?fref=ts na stronę którego już chętnie zapraszam. Jak się okazuje piwo również może być personalizowane, z humorem i na każdą okazję. Imieniny, urodziny, a może pojawi się na weselu wśród alkoholu, a może jeszcze być podziękowaniem dla gości? Otwierając paczkę od razu znalazłam kilka zastosowań, chociaż osobiście wszystkiego napisać nie mogę :P Muszę przemyśleć pewne sprawy i przecież zdradzać tego, co będzie na moim ślubie i weselu nie mogę - za dużo gości będzie to czytało (mam nadzieję moja kochana Rodzinko i moi wspaniali znajomi) :D
    Tak czy siak, za alkoholem nie przepadam, przyjmuję smakowe piweczka i wina różnej postaci, chociaż oczywiście nie w dużych ilościach :D Ale teraz z chęcią ich posmakuję i na pewno dam znać co i jak, chociaż już mogę Wam polecić ten pomysł na prezent, a może sami czegoś zasmakujecie? :) Nie rozpisując się dziś: etykiety mają nawet instrukcję picia piwa domowego, wszystko zobaczycie na załączonych zdjęciach,  mnie osobiście urzekła niesamowicie moja pierwsza ślubna etykieta! No cudowna! To właśnie dzięki niej uśmiecham się sama do siebie i zdaję sobie sprawę, ze do Tego dnia zostało nieco ponad 12 miesięcy!





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz